Outfit+havet Hej hej nu sitter jag och fri...

mms_img43633 (MMS)

Outfit+havet Hej hej nu sitter jag och frida o väntar på att buffe'n ska öppna. Det ska bli super gott med lite mat. Dagen görjade med att jag packade och fixa lite osv! Sen drog jag till frida och vi åkte bil till farstastrand där vi tog pendeltåget mot slussen. När vi kom till slussen gick vi lite tills vi kom till båten tå fridas pappa checkade in oss, sen gich vi ombord och åt lite chilinötter och drack 7up. Sen gick vi till hytten då vi bytte om till badkläder och sen gick vi och badade i polen, lite senare gick vi hem till hytten och duschade vi sen fortsatte vi dagen med att gå till taxfree:n bilder kommer senare nu ska vi snart äta. Puss och kyss!


Kommentarer
Postat av: FRIDA <33

Kuul kuul, NIICE header oxå! ;)

2011-07-13 @ 09:57:54
URL: http://kimsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0